من کی ام

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

 

 



یه دربه در

گمشده ی محله ها

پشت پا خورده ترین

صداى شهر بى صدا

***

من کیم؟

یه پاپتی

پراز سوال بى جواب

صدتا جاده رو دیوار

نقاشى كردم توى خواب

***

دیوارا قایم شدن

اونور پرده هاى رنگ

عمریه كه دلخوشیم

به این دروغاى قشنگ

***

وسط یه ضبدرم

خونه به دوش وخسته

توى چارراهى كه از

چهارطرف بن بسته 

***

خود من اینجا رو ساختم

دیوارا كار منن

رنگا رو پاك میكنم

ببین كه نعره مى زنم

***

خود من دیواراى زندونموساختم

اره

من خودم رو توى چار دیوارى انداختم

اره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 21 آذر 1389برچسب:,ساعت21:4توسط عاشق | |